Plangeri si reclamatii case de pariuri online

Pariuri1x2 protejeaza jucatorii de pariuri!

Dupa parerea noastra, credem ca jucatorii merita un tratament corect in fata caselor de pariuri, iar de la acest lucru ar trebui sa plece orice casa de pariuri care isi doreste performanta pe termen lung si doreste sa ajunga in topul preferintelor pariorilor. De fiecare data cand alegeti sa jucati la una dintre casele de pariuri licentiate in Romania, consideram ca trebuie sa aveti parte de corectitudine si fair play.

Desi in majoritatea cazurilor, nu exista impedimente si casele de pariuri isi fac datoria fata de jucatori, uneori lucrurile nu merg pe calea cea buna si jucatorii sunt pusi in fata unei decizii care i-a nedreptatit. Acest lucru este posibil datorita regulamentelor pe care le accepta fiecare atunci cand isi deschide un cont, regulamente care nu sunt tocmai in favoarea jucatorilor si la care nimeni nu se gandeste ca va ajunge.

In cazul in care ai ajuns in situatia nefericita de a avea probleme cu o casa de pariuri online din Romania, te rugam sa selectezi casa de pariuri in cauza din partea dreapta si sa deschizi o plangere in care sa descrii situatia cat mai detaliat si daca este cazul sa atasezi si documente/capturi de ecran care sa duca la rezolvarea mai rapida a situatiei.

Aici intervenim noi, ca un mediator intre jucatori si casa de pariuri oferind jucatorului sansa sa isi rezolve plangerea, iar casei de pariuri oferindu-i sansa sa arate ca tine la jucatori si ca nu un comportament abuziv este solutia. Fie ca este vorba de probleme de bonusuri, plati, software, conturi inchise fara motive concrete sau limitari, noi oferim tuturor o modalitate transparenta si corecta de a expune si rezolva problema.

Suntem increzatori ca prin contributia tuturor, piata pariurilor se va imbunatati simtitor si in functie de comportamentul si deschiderea operatorilor fata de problemele jucatorilor oricine va putea face o alegere corecta atunci cand doreste sa parieze online.

Cum functioneaza?

  1. Inainte de a deschide o plangere la noi pe site, trebuie sa fi discutat deja problema direct cu serviciul de clienti al operatorului si sa fi ajuns la o concluzie in acest sens. In majoritatea cazurilor, problemele voastre vor fi rezolvate de catre casa de pariuri.
  2. Doar utilizatorii logati pot sa deschida plangeri. Asa ca inainte sa continui, autentifica-te in contul tau pe pariuri1x2
  3. Selectati casa de pariuri unde doriti sa deschideti plangerea si apasati butonul „Deschide o plangere” din partea de sus sau apasati pe link-ul „Fa o plangere” din sectiunea „Plangeri jucatori” disponibila pe pagina fiecareia dintre casele de pariuri.
  4. In formularul deschis, selectati tipul plangerii ( Plati, Bonusuri, Depuneri, Cont Jucator, Soft , Altele ). Da un nume relevant plangerii astfel incat sa reiasa problema ta clar din titlu. Apoi descrie cu cat mai multe amanunte cele intamplate, raspunsurile primite de la casa de pariuri si orice detalii crezi ca sunt in sprijinul tau. Daca ai capturi de ecran sau documente, atunci poti sa le atasezi. La final, introdu si numele de utilizator impreuna cu adresa de email folosita la deschiderea contului, altfel nu o sa putem merge mai departe cu solicitarea.
  5. Un reprezentant pariuri1x2 va analiza fiecare plangere si in maxim 48h o va aproba ( afisa pe site ) sau o va respinge (daca nu au fost oferite toate detaliile, operatorul nu a fost contactat inainte pentru solutionarea problemei,etc )
  6. Din momentul in care plangerea este aprobata, va aparea in sectiunea de plangeri si reclamatii a fiecarui operator. Pot fi adaugate comentarii de catre administratorii pariuri1x2 , reclamant si operator care va fi instiintat despre fiecare noua plangere si va trebui sa actioneze.

DACA ACEST SERVICIU ESTE UTIL, DA SHARE PENTRU A AJUNGE LA CAT MAI MULTA LUME!